Opis>
2. Jak prawidłowo sformułować opis celu edukacyjnego oraz efektów uczenia się?
Z pigułki wiedzy numer 2 dowiesz się w jaki sposób prawidłowo sformułować opis celu edukacyjnego, efektów uczenia się i jak odpowiednio określić kryteria ich weryfikacji. W tej pigułce znajdziesz także przykłady takich opisów dla każdego podrodzaju usług dostępnych w BUR i nie tylko... Materiał powstał ze współpracy z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej.
Autor: Tomasz Radkiewicz Prowadzący: Bartosz Dobrowolski
Dokumenty bazowe: 💡 Załącznik 2 do Regulaminu Bazy Usług Rozwojowych – Instrukcje wypełniania Karty Usług: https://serwis-uslugirozwojowe.parp.g.... 💡 Ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (Dz. U. z 2020 r. poz. 226.): https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/Doc.... 💡 Opisy kwalifikacji włączonych funkcjonujących w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji: https://kwalifikacje.gov.pl/k.
#POWER #PARP #BazaUsługRozwojowych #usługirozwojowe #celedukacyjny #efektyuczeniasie #kryteriaweryfikacji