Badanie klientów Punktów Konsultacyjnych KSU - I podprojekt badawczy

Bądź na bieżąco

Podaj e-mail by pobrać raport

Badanie klientów Punktów Konsultacyjnych KSU - I podprojekt badawczy

PDF Pobierz

Celem projektu pt. Badanie klientów Punktów Konsultacyjnych KSU było przeprowadzenie badania klientów Punktów Konsultacyjnych (PK), poznanie zakresu oferowanych usług przez Punkty Konsultacyjne i organizacja systemu PK KSU. Celem zamówienia było uzyskanie informacji pozwalających na odpowiednie zaprojektowanie usług wspierających rozwój przedsiębiorców i osób podejmujących działalność gospodarczą, świadczonych w Punktach Konsultacyjnych Krajowego Systemu Usług.

Co zawiera publikacja

WYKAZ SKRÓTÓW I AKRONIMÓW
1. WPROWADZENIE
1.1. Obszary badawcze
1.2. Krajowy System Usług (KSU)
1.2.1. Standard świadczenia usług informacyjnych PK KSU
1.3. Synteza metodologiczna
1.3.1. Poziomy efektywności i reprezentacji prób
2. KLIENCI PUNKTÓW KONSULTACYJNYCH KSU
2.1. Segmentacja i profilowanie klientów PK KSU
2.2. Charakterystyka klientów PK KSU
3. WYNIKI BADANIA
3.1. Ocena kryteriów przyznawania wsparcia na świadczenie usług w ramach PK KSU
3.2. Skuteczne metody promocji usług PK KSU wśród przedsiębiorców
3.3. Zakres tematyczny usług świadczonych przez PK KSU
3.4. Pomiar efektywności usług świadczonych przez PK KSU
3.5. Ocena jakości usług świadczonych przez PK KSU
3.6. Poziom zadowolenia klientów z usług PK KSU
3.7. Kompetencje konsultantów w opinii klientów
3.8. Metody aktywnego pozyskiwania klientów stosowane przez konsultantów PK KSU
3.9. Wpływ wyświadczonych usług na działalność klienta
3.10. Rozpoznawalność nazwy systemu KSU oraz PK wśród klientów
3.11. Standard świadczenia usług przez ośrodki KSU
3.12. Rola standaryzacji świadczonych usług i marki KSU w ocenie klientów
4. ODPOWIEDZI NA PYTANIA BADAWCZE
ZAŁĄCZNIKI
Scenariusz Zogniskowanego Wywiadu Grupowego - FGI
Formularz narzędzia typu CATI

Pomoc