Budowanie i rozwój strategii eksportowej przedsiębiorstwa - aspekty praktyczne

Description>

Szkolenie przeznaczone jest dla przedsiębiorców planujących rozpocząć działalność eksportową lub tych, którzy już ją prowadzą, ale chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie budowania strategii ekspansji na zagraniczne rynki. Podczas szkolenia zostaną poruszone najważniejsze aspekty tworzenia strategii eksportowej, wskazane możliwości wsparcia oraz metody wejścia na rynki i pozyskiwania nowych klientów.

 1. Strategia eksportowa jako element strategii rozwoju firmy                                                                                                                   2. Ocena możliwości eksportowych firmy                                                                                                                                                 3. Wybór docelowego rynku zagranicznego                                                                                                                                             4. Ocena poszczególnych grup ryzyka związanego z działalnością eksportową                                                                                       5. Ustalenie potrzeb informacyjnych firmy związanych z eksportem                                                                                                         6. Metody pozyskania klienta zagranicznego                                                                                                                                             7. Strategia wejścia na rynek zagraniczny                                                                                                                                                   8. Strategia produktu                                                                                                                                                                                 9. Strategia cenowa                                                                                                                                                                                  10. Strategia dystrybucji                                                                                                                                                                            11. Strategia promocji                                                                                                                                                                                12. Umowy w międzynarodowym obrocie handlowym jako kluczowy element skutecznej strategii eksportow                                                                                                                                                                                                                                          Część szkolenia w ramach cyklu "Szkoła dla Eksportera" pt. "Budowanie i rozwój strategii eksportowej przedsiębiorstwa - aspekty praktyczne"

Pomoc