-
Co w przypadku kiedy Beneficjent nie osiągnie wartości wskaźników produktu lub rezultatu określonych w Umowie?
-
Czy do płatności zaliczkowych należy posiadać wyodrębnione konto bankowe?
-
Czy do wypłaty zaliczki musi być wyodrębniony rachunek?
-
Czy do wypłaty zaliczki musi być wyodrębniony rachunek?
-
Czy dokumentacja wskazuje poziom wsparcia na uczestnika realizowanego projektu?
-
Czy jeśli Beneficjent, który realizuje w PARP projekt o wartości zaliczki powyżej 10 mln zł i wniósł zabezpieczenie w postaci hipoteki, to przy realizacji kolejnego projektu będzie zobowiązany do wniesienia kolejny raz dodatkowe zabezpieczenia, nawet jeśli wartość zaliczki w drugim projekcie nie przekroczy 10 mln zł?
-
Czy możliwe będzie wnioskowanie o zaliczkę?
-
Czy możliwe jest dokonanie zmian w harmonogramie płatności?
-
Czy możliwe jest uzyskanie zaliczki?
-
Czy PARP może wstrzymać wniosek o płatność lub odmówić jego zatwierdzenia?
-
Czy transza zaliczki jest ograniczona kwotowo/procentowo?
-
Czy ustalono jakiś limit środków dla przedsiębiorcy ubiegającego się o dofinansowanie (Odbiorcy wsparcia) w ramach projektu Akademia HR?
-
Czy w projekcie dostępna jest zaliczka?
-
Czy w projekcie przewidziano płatności zaliczkowe?
-
Czy w projekcie występują płatności zaliczkowe oraz refundacje?
-
Czy zaliczka jest zawsze wypłacana?
-
Czy zaliczka zawsze jest zawsze wypłacana?
-
Czy zostanie wypłacona kwota ryczałtowa, jeżeli nie będą przeprowadzone analizy specjalistyczne, a ich koszt był we wniosku kosztem kwalifikowanym?
-
Czy zostanie wypłacona kwota ryczałtowa, jeżeli nie będą przeprowadzone analizy specjalistyczne, a ich koszt był we wniosku kosztem kwalifikowanym?
-
Do kiedy należy złożyć Harmonogram płatności?
Сторінка 1 із 3