Wstęp
Table of contents
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) rozpoczęła publikacje pigułek wiedzy opracowanych na podstawie Standardu Usług Zdalnego Uczenia się (SUZ) oraz Zbioru Dobrych Praktyk Usług Zdalnego Uczenia się.
Materiał edukacyjny obejmuje łącznie 15 pigułek wiedzy, które objaśniają zapisy poszczególnych SUZ-ów oraz Zbioru Dobrych Praktyk. W materiale podpowiadamy jak i dlaczego warto korzystać ze Standardu oraz Zbioru Dobrych Praktyk tak, żeby oferować usługi online o jak najwyższej jakości.
Pigułki wiedzy skierowane są głównie do Dostawców usług, wpisanych do Bazy Usług Rozwojowych, którzy świadczą lub chcieliby świadczyć swoje usługi w formie zdalnej i zdalnej w czasie rzeczywistym.
Standard Usług Zdalnego Uczenia się składa się z 14 SUZ-ów, podzielonych na 3 Obszary, które są kluczowe dla realizacji usług zdalnych i zdalnych w czasie rzeczywistym.
Te obszary to: Relacja z Klientem, Projektowanie usługi oraz Realizacja usługi.
Poniżej lista opublikowanych 10 pigułek wiedzy wraz z poszczególnymi tematami:
Obszar 1 „Relacja z Klientem”:
- SUZ – 1: Regulacje prawne w usługach zdalnego uczenia cz. 1.
- SUZ – 1: Regulacje prawne w usługach zdalnego uczenia cz. 2.
- SUZ – 2 i SUZ – 4: Zadbaj o swoją markę poprzez rzetelność i aktualność.
- SUZ – 3: Własność intelektualna - co musisz wiedzieć ucząc zdalnie.
- SUZ – 5: Jak Twoi odbiorcy chcą się uczyć ?
Obszar 2 „Projektowanie usługi”:
- SUZ – 6: Sukces by design - projektuj zdalne usługi, które są skuteczne.
- SUZ – 7: Know-how profesjonalnego dostawcy zdalnych usług rozwojowych.
- SUZ – 8: Techniczna dostępność i kompatybilność w zdalnym uczeniu.
- SUZ – 9: Jak tworzyć dobre treści cyfrowe?
- SUZ – 10 i SUZ – 11: Wsparcie techniczne i poprawne przygotowanie uczestnika do korzystania z usługi zdalnego uczenia.
Nagrania do powyższych pigułek wiedzy znajdują się tutaj.
Kolejne pigułki wiedzy pojawią się już niebawem!