Wzrost pozycji konkurencyjnej TOBO Datczuk Spółka Jawna dzięki wdrożeniu zaleceń strategii wzorniczej

Opis projektu

zdjęcie fabryki z lotu ptaka

Projekt miał na celu wdrożenie zaleceń strategii wzorniczej opracowanej w ramach I etapu konkursu. Wnioskodawca wdrożył rekomendacje, które miały na celu podniesienie konkurencyjności firmy oraz wytworzenie nowych wartości produktowych. W ramach projektu zrealizowano następujące działania:

 

  • wprowadzenie na rynek innowacji produktowej (linia mebli niestygmatyzujących specjalnego przeznaczenia dla osób starszych) dzięki współpracy z projektantem zewnętrznym
  • zakup maszyn i urządzeneń umożliwiających samodzielną i niezależną realizację nowej gamy produktów (okleiniarka, pilarka panelowa z automatycznym magazynem płyt, centrum obróbcze CNC, szlifierka szerokotaśmowa, prasa półkowa, wózek widłowy, regały do wysokiego składowania, elektryczny wózek podnośnikowy, schodowłaz kroczący)
  • zakup oprogramowania wspomagającego zarządzaniem produkcją
  • wdrożenie nowej polityki sprzedażowej i marketingowę
  • opracowanie księgi identyfikacji wizualnej
  • zakup sprzętu do projektowania i utrzymywania danych klientów (komputery, serwer)
  • zakup sprzętu do realizacji video
  • zreorganizowanie e- sklep-u
  • zakup oprogramowania do konfiguracji produktu wraz z wyceną
  • Beneficjent

  • TOBO DATCZUK SPÓŁKA JAWNA

  • Miejsce realizacji projektu

    Zabłudów, podlaskie

  • Siedziba beneficjenta

    Zabłudów

  • Wartość projektu

    5 288 282 PLN

  • Wartość dofinansowania

    2 981 390 PLN


Miejsce realizacji projektu

Pomoc