Opis projektu
Realizowany projekt obejmował działania, które miały na celu promowanie własnej marki produktowej, jaką są usługi projektowe skierowane do firm produkcyjnych i handlowych, chcących wprowadzić własny produkt na rynek. ComforTeam to firma oparta na wieloletnim doświadczeniu w projektowaniu i sprzedaży polskich mebli, działająca na rynku B2B. Zróżnicowana oferta produktowa, wyjątkowe projekty oraz konkurencyjne ceny w połączeniu z profesjonalnym serwisem są wyznacznikiem satysfakcjonującej współpracy z międzynarodowymi odbiorcami.
Firma prowadziła działania z branżowego programu promocji na perspektywicznym rynku USA i ZEA, realizując udział m.in. w wydarzeniach takich jak:
1. Targi International Contemporary Furniture Fair (Nowy Jork, USA maj 2018);
2. Targi Index (Dubaj, ZEA maj 2019);
3. Targi January Furniture Show (Birmingham, Wielka Brytania styczeń 2019);
4. Targi Stockholm Furniture and Light Fair (Sztokholm, Szwecja luty 2018).
Udział w projekcie przyczynił się do zwiększenia rozpoznawalności marki ComforTeam na rynkach zagranicznych. Imprezy targowo-wystawiennicze oraz misje wyjazdowe były dobrą okazją do obserwacji danego rynku zagranicznego i obecnych na nim trendów oraz nawiązania relacji biznesowych.
- Nazwa Programu Operacyjnego: Inteligentny Rozwój
- Nazwa poddziałania: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go To Brand
- Nazwa projektu: Dynamizacja promocji marek produktowych firmy ComforTeam poprzez ekspansję konkurencyjności na perspektywicznych rynkach zagranicznych.
- Nazwa beneficjenta: ComforTeam – Joanna Adamowicz
- Wartość projektu: 1 026 265,72 zł
- Wartość dofinansowania: 836 158,36 zł