Internacjonalizacja jako element podwyższenia konkurencyjności spółki Bester Sklejki. 

Opis projektu

Widok pokoju z szyldem na ścianie Bester i zielonym fotelem w tle

Celem projektu było zbudowanie rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych. Firma Bester Sklejki istnieje na rynku ponad 30 lat. W ofercie firmy znajduje się kilkadziesiąt wzorów sklejek oraz meble i elementy wystroju wnętrz. Produkcja odbywa się zarówno w oparciu o wzory autorskie, jak i produkty według indywidualnych zamówień klientów.

Projekt internacjonalizacji obejmował sprzedaż produktów na nowych rynkach, głównie na rynku niemieckim i szwajcarskim. Firma na imprezach targowo-wystawienniczych dotyczących przemysłu meblarskiego, prezentowała ofertę mebli gotowych oraz ofertę akcesoriów dekoracyjnych, wystroju sal konferencyjnych, ścianek działowych i wygłuszających.

Internacjonalizacja przedsiębiorstwa Bester Sklejki byłą idealną okazją do zaprezentowania produktów oraz pozwoliła nawiązać kontakty biznesowe.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Polska Wschodnia
  • Nazwa działania: 1.2 Internacjonalizacja MŚP
  • Nazwa projektu: Internacjonalizacja jako element podwyższenia konkurencyjności spółki Bester Sklejki. 
  • Nazwa Beneficjenta: Bester Sklejki Sp. z o.o. 
  • Wartość projektu: 43 050,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 28 000,00 zł 
  • Beneficjent

  •  Bester Sklejki Sp. z o.o. 

  • Miejsce realizacji projektu

    Trzebieszów, lubelskie

  • Siedziba beneficjenta

    Trzebieszów

  • Wartość projektu

    43 050 PLN

  • Wartość dofinansowania

    28 000 PLN


Miejsce realizacji projektu

Pomoc