Mapy poznawcze i strategie polskich firm

Stay up to date

Enter your email to download the report

Mapy poznawcze i strategie polskich firm

PDF Download

Polskie firmy stoją przed szeregiem wyzwań: wiele z nich odczuwa konsekwencje spowolnienia gospodarczego i obserwuje postępująca dynamikę zmian w otoczeniu społeczno-gospodarczym. W tej sytuacji dla jednych konieczna okazuje się zmiana sposobu działania, inni jednak odnoszą sukcesy, podążając konsekwentnie obraną wcześniej drogą.

  • Co sprawiła, że niektóre firmy – pomimo kryzysu – odnoszą sukcesy?
  • Jakie decyzje ich szefów okazały się kluczowe?
  • Czy istnieje coś takiego jak gen sukcesu przedsiębiorcy?
  • Jakie strategie wybierają polskie firmy?
  • Które strategie polskich przedsiębiorstw są skuteczne?

Odpowiedź na powyższe pytania, jak również identyfikacja czynników wpływających na wybory dokonywane przez szefów firm i ich nastroje związane z przyszłością firmy znajdą Państwo w dalszej części raportu Mapy poznawcze i strategie polskich firm.

Badanie zrealizowano na przełomie roku 2013/14 w ramach projektu PARP Panel Polskich Przedsiębiorstw we współpracy z profesorem Krzysztofem Obłojem.

What the publication contains

NAJWAŻNIEJSZE WYNIKI
OPIS SZCZEGÓŁOWYCH WYNIKÓW BADANIA
PRZEDSIĘBIORCY O PRZYSZŁOŚCI
PRZEDSIĘBIORCY O KONKURENCJI
PRZEDSIĘBIORCY O SUKCESIE
MAPY POZNAWCZE
PROAKTYWNOŚĆ, RUTYNIZACJA, OPTYMIZM
ORIENTACJA PRZEDSIĘBIORCZA FIRM
ODCZUWANIE KRYZYSU GOSPODARCZEGO
OFENSYWNOŚĆ STRATEGII FIRMY W CZASIE KRYZYSU
OFENSYWNE STRATEGIE FIRMY NA PRZYSZŁOŚĆ
DĄŻENIE DO UMIĘDZYNARODOWIENIA
METODOLOGIA BADANIA
OPIS BADANEJ PRÓBY
SPOSÓB ANALIZY I PREZENTACJI WYNIKÓW

Pomoc