Badanie klientów Krajowej Sieci Innowacji KSU

Stay up to date

Enter your email to download the report

Badanie klientów Krajowej Sieci Innowacji KSU

PDF Download

Celem badania było uchwycenie zmian, jakie zaszły wśród klientów usługi proinnowacyjnej, realizowanej w ramach projektu systemowego PARP, finansowanego z działania 5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w obszarze popytu i podaży na usługi audytu i transferu technologii, znajomości Krajowego Systemu Usług (KSU) oraz jego oferty.

What the publication contains

Streszczenie
1. Informacja o badaniu
1.1. Cel badania
1.2. Grupa docelowa badania
1.3. Badanie ilościowe klientów usług ośrodków KSI KSU
2. Struktura usług i klientów ośrodków KSI KSU
2.1. Usługi doradcze proinnowacyjne dofinansowane z Działania 5.2 PO IG
2.1.1. Usługodawcy – ośrodki KSI KSU
2.1.2. Zakres usługi doradczej proinnowacyjnej KSI KSU
2.2. Struktura usług i klientów ośrodków KSI KSU w 2009/2010 r. i 2010/2011 r.
3. Wyniki badania ilościowego klientów ośrodków KSI KSU
3.1. Transfer technologii u odbiorców usług doradczych proinnowacyjnych
3.1.1. Charakterystyka ogólna odbiorców usług KSI KSU
3.1.2. Potencjał innowacyjny odbiorców usług KSI KSU
3.1.3. Źródła wiedzy o technologiach odbiorców usług KSI KSU
3.1.4. Transfer technologii u odbiorców usług KSI KSU
3.2. Percepcja usług proinnowacyjnych
3.2.1. Znajomość oferty usług proinnowacyjnych i instytucjonalnego systemu wsparcia proinnowacyjnego
biznesu 33
3.2.2. Ocena zakresu i jakości dostępnych usług doradczych proinnowacyjnych
3.2.2.1. Ocena zakresu usług
3.2.2.2. Ocena jakości usług KSI KSU
3.2.2.3. Ocena korzyści z otrzymanej usługi
3.3. Potrzeby przedsiębiorstw w zakresie usług transferu technologii
4. Podsumowanie wyników badania
5. Wnioski
6. Rekomendacje

Pomoc