Wprowadzenie innowacji poprzez wdrożenie rekomendacji wynikających ze strategii wzorniczej Biomaxima S.A.

COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_DESCRIPTION

Ekran komuptera, przed którym siedzi mężczyzna

BioMaxima S.A. jest notowanym na NewConnect polskim producentem podłoży mikrobiologicznych, testów, odczynników oraz sprzętu do diagnostyki in vitro. Firma jest znaczącym partnerem dla wielu klientów z rynku medycyny laboratoryjnej, weterynaryjnej oraz przemysłowej w Polsce i za granicą. BioMaxima posiada również własne Centrum Badawczo-Rozwojowe, co pozwala na opracowywanie nowych produktów dostosowujących ofertę firmy do zmieniających się potrzeb rynku.  

Projekt obejmował wdrożenie nowego asortymentu produktowego oraz realizację usług związanych z wprowadzeniem w spółce systemu ERP do planowania zasobów przedsiębiorstwa, nowej strony internetowej, logo oraz szaty graficznej materiałów reklamowych.

W efekcie realizacji projektu firma wprowadziła na rynek szereg innowacyjnych produktów:

  • Podłoża mikrobiologiczne i płytki kontaktowe – nowe produkty o znacząco ulepszonych parametrach, komponentach i materiałach, skierowane także na rynek pozaszpitalny.
  • Testy tabletkowe do oznaczania lekooporności – dedykowane także na rynek weterynaryjny, co wyróżnia je na tle ofert konkurencyjnych. Mniejsze opakowania są bardziej przystępne cenowo.
  • Bibułkowe krążki antybiotykowe – jako jedyny producent w Polsce firma oferuje dedykowane krążki antybiotykowe w formie ringu.
  • Analizatory – wyróżniające się na tle urządzeń konkurencji intuicyjną ergonomią obsługi.
  • Płyny i media hodowlane – nowoczesny system zapewniający optymalne wykorzystanie filtrów membranowych w celu obniżenia kosztów i zwiększenia wydajności biotechnologicznych procesów produkcyjnych.

Realizacja projektu pozwoliła na zwiększenie konkurencyjności BioMaxima na rynku i przyczyniła się do zmiany wizerunku firmy z regionalnej na firmę międzynarodową z nieograniczonymi możliwościami ekspansji biznesowej.

  • Nazwa Programu Operacyjnego: Polska Wschodnia
  • Nazwa poddziałania:1.4 Wzór na konkurencję, Etap II
  • Nazwa projektu: Wprowadzenie innowacji poprzez wdrożenie rekomendacji wynikających ze strategii wzorniczej Biomaxima S.A.
  • Nazwa beneficjenta: BIOMAXIMA SPÓŁKA AKCYJNA
  • Wartość projektu: 6 142 270,00 zł
  • Wartość dofinansowania: 2 973 400,00 zł
  • COM_SUCCESSES_DETAIL_BENEFICIARY

  • BIOMAXIMA SPÓŁKA AKCYJNA

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_LOCATION

    Lublin, lubelskie

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_BENEFICIARY_HQ

    Lublin

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_VALUE

    6 142 270 PLN

  • COM_SUCCESSES_DETAIL_FUNDING_VALUE

    2 973 400 PLN


COM_SUCCESSES_DETAIL_PROJECT_LOCATION

Pomoc