Jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce projektantów usług i pionierów service design. Specjalizuje się w strategicznych projektach związanych głównie z klientocentryczną innowacją, projektowaniem, zarządzaniem usługami, zarówno dla sektora prywatnego, jak i publicznego. Współzałożyciel Very Human Services - agencji zajmującej się doradztwem strategicznym i badaniami. Pracował m.in. z BNP Paribas, BMW, Carrefour, Coccodrillo, eObuwie, E.ON, Flowair, Grupa MTP, Hortimex, Inelo, Investa, Intermarche, Lafarge, mBank, Mikomax Smart Office, Nordzucker, olx, otodom, PwC, Santander, Souter Holdings, Vestas, Europejski Bank Inwestycyjny, PAIiIZ, MSZ, Europejska Agencja Obrony, Euro 2012. Współautor książki „Service design po polsku", wykładowca Executive MBA. Wybrany jedną z osobowości marketingu i UX, które warto śledzić wg. rankingów Widoczni i Webmetric. Projekty, które prowadził, zostały uhonorowane nagrodami "Red Dot Design”, „Power of Content Marketing”, „KTR”, „Honeycomb Awards”.