Wstęp
Spis treści
7-8 września na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbyło się długo wyczekiwane przez branżę marketingową wydarzenie – Golden Marketing Conference.
Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do osób zarządzających marketingiem w firmach, a także osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz osób prowadzących lub zarządzających firmami w Polsce. Celem spotkania było przekazanie merytorycznych treści, informacji o trendach i tym samym przygotowanie rynku marketingowego na nadchodzące zmiany. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 200 uczestników stacjonarnie i ponad 100 w onlinie!
Program 9. edycji Golden Marketing Conference w szczególności poświęcony był
e-biznesowi – począwszy od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające. W agendzie wydarzenia nie zabrakło tematów związanych z analityką działań internetowych, zastosowania social mediów, budowania contentu czy video marketingu.
Na konferencji nie mogło zabraknąć PARP-u. Magdalena Hilszer – Dyrektor Biura Regionalnego PARP w Poznaniu podczas wystąpienia opowiedziała o działaniach Biura oraz zaprosiła do Punktu Informacyjnego SWO.
W ostatnim czasie marketing przeżywa transformację, przyspiesza digitalizacja i cyfryzacja usług, wzrasta też zainteresowanie prowadzeniem działalności w Internecie. Te zagadnienia będące przewodnim tematem spotkania, wpisują się w kryteria naszego najnowszego konkursu - Bonów na cyfryzację – mówi Magdalena Hilszer Dyrektor Biura Regionalnego PARP w Poznaniu. Ogłoszony konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem uczestników konferencji, którzy pytali o kryteria naboru i regulamin konkursu.