Opis projektu
Projekt miał na celu wdrożenie zaleceń strategii wzorniczej opracowanej w ramach I etapu konkursu. Wnioskodawca wdrożył rekomendacje, które miały na celu podniesienie konkurencyjności firmy oraz wytworzenie nowych wartości produktowych. W ramach projektu zrealizowano następujące działania:
- wprowadzenie na rynek innowacji produktowej (linia mebli niestygmatyzujących specjalnego przeznaczenia dla osób starszych) dzięki współpracy z projektantem zewnętrznym
- zakup maszyn i urządzeneń umożliwiających samodzielną i niezależną realizację nowej gamy produktów (okleiniarka, pilarka panelowa z automatycznym magazynem płyt, centrum obróbcze CNC, szlifierka szerokotaśmowa, prasa półkowa, wózek widłowy, regały do wysokiego składowania, elektryczny wózek podnośnikowy, schodowłaz kroczący)
- zakup oprogramowania wspomagającego zarządzaniem produkcją
- wdrożenie nowej polityki sprzedażowej i marketingowę
- opracowanie księgi identyfikacji wizualnej
- zakup sprzętu do projektowania i utrzymywania danych klientów (komputery, serwer)
- zakup sprzętu do realizacji video
- zreorganizowanie e- sklep-u
- zakup oprogramowania do konfiguracji produktu wraz z wyceną