Promuj swoja firmę na polskich stoiskach narodowych w Japonii!

Wstęp

Spis treści

Od 13 kwietnia do 13 października 2025 r. w Japonii będzie trwało największe i najważniejsze wydarzenie gospodarczo-kulturalne na świecie – Wystawa Światowa Expo 2025 Osaka, Kansai. Organizatorzy przewidują, że w Wystawie weźmie udział 170 uczestników, w tym 161 krajów i regionów oraz 9 organizacji międzynarodowych. Szacuje się, że Expo 2025 odwiedzi ponad 28 mln osób.

Aby wzmocnić obecność polskich marek produktowych na rynku japońskim i wspierać polskich przedsiębiorców w ich ekspansji, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w 2025 roku zorganizuje stoiska narodowe na sześciu międzynarodowych targach w Japonii. Działania te będą częścią realizacji sektorowych programów promocji (BRAND HUB).

Zielone technologie na targach ENEX 2025

Za nami pierwsze wydarzenie  zorganizowane w ramach programu promocji dla sektora zielonych technologii na targach ENEX 2025.

Przedstawiciel firmy Emka Group, obecny na polskim stoisku na tych targach, Bartłomiej Koral, podkreślił – Zdecydowaliśmy się na udział w stoisku narodowym organizowanym przez PARP, ponieważ była to doskonała okazja do zaprezentowania naszej technologii i nawiązania kontaktów biznesowych w Japonii. Wspólna obecność pod marką Polski zwiększała naszą widoczność i prestiż na targach. Stoisko było profesjonalnie przygotowane, a wsparcie organizacyjne pomogło nam skupić się na rozmowach z potencjalnymi partnerami. Widzieliśmy duże zainteresowanie naszym rozwiązaniem, co pokazuje, że było to wartościowe doświadczenie.

Relacje z targów można było śledzić, m.in. na profilu programu na Facebook’u.

Nowe możliwości dla polskich firm

Ale to dopiero początek! Przed nami bardzo pracowity rok – planujemy być obecni na następujących imprezach targowych:

Firmom zainteresowanym promocją swojej oferty na polskich stoiskach narodowych umożliwiamy:

  • skorzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań,
  • prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotki, foldery, itp.),
  • wyświetlanie filmów promocyjnych.

Ze stoiska mogą korzystać polskie firmy, które będą na miejscu w charakterze zwiedzających, planują organizację własnego stoiska, nie planują osobistego udziału, ale chcą zaprezentować na stoisku narodowym swoje materiały promocyjne.

Czy warto? Zdecydowanie! – Udział w stoisku narodowym to świetna szansa na wejście na wymagający rynek japoński, budowanie rozpoznawalności oraz zdobycie cennych kontaktów biznesowych – dodaje Bartłomiej Koral z Emka Group.

Serdecznie zapraszamy!

Stoiska narodowe są organizowane w ramach sektorowych programów promocji realizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach projektu niekonkurencyjnego pn. „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG).

belka logotypów

Pomoc