-
Jaki rodzaj pomocy stanowi dofinansowanie?
-
Jaki rodzaj pomocy udzielany jest w ramach AMI?
-
Jakich projektów poszukujemy?
-
Jakich wniosków nie można składać w konkursie?
-
Jakie cechy powinien posiadać produkt w kontekście Dostępności Plus?
-
Jakie dokumenty niezbędne są do zawarcia umowy o dofinansowanie?
-
Jakie dokumenty są niezbędne do zawarcia umowy?
-
Jakie dokumenty, w sytuacji gdy mój wniosek rekrutacyjny zostanie zatwierdzony do udzielenia wsparcia, będę musiał dostarczyć, aby móc podpisać z PARP-em umowę?
-
Jakie działania są objęte dofinansowaniem w projekcie?
-
Jakie działanie nie będą naruszały efektu zachęty?
-
Jakie informacje należy umieścić w zakładce partner (nie mogę znaleźć takiej informacji w Instrukcji wypełniania, ani w regulaminie) oraz kogo należy rozumieć mianem "partner"?
-
Jakie jest dopuszczalne miejsce realizacji projektu?
-
Jakie kategorie wydatków są kwalifikowalne do objęcia wsparciem?
-
Jakie konkretne kody PKD mogą stanowić przesłankę do wykluczenia projektu z dofinansowania w ramach tego kryterium?
-
Jakie koszty kwalifikowalne ponoszone są z pomocy de minimis w II etapie konkursu?
-
Jakie koszty kwalifikowane powinien obejmować minimalny zakres projektu?
-
Jakie koszty kwalifikują się do dofinansowania?
-
Jakie koszty oprócz wynajmu sali, lunchu/przerw kawowych można wliczyć w koszt organizacji posiedzenia SRK? Czy np. wydruk materiałów na posiedzenia Rady?
-
Jakie kwoty należy wpisać w polach „Wydatki ogółem”, „Wydatki kwalifikowalne”, „Dofinansowanie”?
-
Jakie produkty mogą zostać zgłoszone do konkursu?
Сторінка 37 із 50