Opis
Szczegóły wydarzenia
- Webinaria EEN
- Enterprise Europe Network
Spis treści
Zapraszamy do udziału w webinarium "Procedura reklamacyjna i procedury zwrotów", które jest dedykowane przedsiębiorcom oraz osobom odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę klienta w firmie.
Uczestnicy webinarium poznają kluczowe różnice między odpowiedzialnością wobec konsumentów, quasi-konsumentów i przedsiębiorców w kontekście B2B i B2C. Podczas spotkania omówione zostaną zasady rękojmi jako surowego reżimu odpowiedzialności niezależnego od winy oraz specyfika rękojmi konsumenckiej dotyczącej niezgodności towaru z umową. Ekspert wyjaśni również różnice między rękojmią a gwarancją, prezentując praktyczne aspekty odpowiedzialności podmiotów innych niż sprzedawca.
Webinarium dostarczy praktycznych narzędzi do budowania sprawnie działającej procedury reklamacyjnej w firmie oraz efektywnego radzenia sobie z roszczeniami klientów.
Webinarium jest realizowane w ramach projektu Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Udział w wydarzeniach jest bezpłatny. Zapisz się, aby otrzymać powiadomienie.
Zobacz pozostałe nasze webinaria tutaj!
Serdecznie zapraszamy!