Reklamacje towarów i usług w relacjach b2b

Opis>

Reklamacja chroni kupującego nie tylko przed skutkami nabycia towaru obarczonego wadami fizycznymi i prawnymi, ale też przed źle wykonaną usługą. Mogą z niej skorzystać nie tylko konsumenci, ale i przedsiębiorcy, którzy mają trzy sposobności do tego by dochodzić swoich roszczeń: rękojmię za wady, gwarancję, odpowiedzialność kontraktową.

Jaki jest zakres czasowy odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi? Kiedy przedsiębiorca może być traktowany jako osoba fizyczna? Ile trwa gwarancja i w jakim czasie musi zostać rozpatrzona? Co jest podstawią do poniesienia odpowiedzialności kontraktowej? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań związanych z reklamacją towarów i usług w relacjach b2b znajdziecie oglądając powyższą animację.

Animacja powstała w ramach projektu Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstwo (CRMŚP) Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). 

Pomoc