Promocja marki, produktów i usług WiRan na rynkach zagranicznych

Opis projektu

targi

Projekt skoncentrował się na promocji marki oraz jej produktów i usług na wybranych targach i misjach gospodarczych w obszarach gospodarki związanych z branżą kosmiczną, obronną, inteligentnymi miastami, przemysłem 4.0 oraz Internetem Rzeczy.

W ramach przedsięwzięcia spółka zwiększyła zasięg swojej działalności, ze szczególnym uwzględnieniem krajów europejskich (w tym państw UE), a w sektorze kosmicznym – globalnie, poprzez udział w wydarzeniach branżowych jako wystawca lub uczestnik oraz nawiązanie dialogu z grupami docelowymi odbiorców.

Dzięki realizacji projektu przedsiębiorstwo pozyskało większą liczbę zapytań ofertowych na swoje produkty i usługi, co przełożyło się na wzrost sprzedaży oraz liczby realizowanych projektów, umacniając pozycję spółki na rynkach krajowych i międzynarodowych oraz zwiększając jej konkurencyjność w sektorach high-tech.

Źródło obrazu: Adobe Stock

  • Beneficjent

  • WiRan sp. z o.o.

  • Wartość projektu

    44 358 PLN

  • Wartość dofinansowania

    22 179 PLN


Miejsce realizacji projektu

Pomoc