Rozwój i wzrost konkurencyjności firmy KROFAM sp. z o.o poprzez wdrożenie strategii wzorniczej

Opis projektu

widok fabryki z lotu ptaka

Krośnieńskie Fabryki Mebli KROFAM Sp. z o.o. swoją pozycję na rynku meblarskim budują od ponad trzydziestu lat. Najbardziej znanym produktem są meble łazienkowe. Pozyskane finansowanie z funduszy europejskich pozwoliło na zbudowanie przewagi konkurencyjnej oraz rozwój firmy i docelowo sprzedaży mebli łazienkowych pod własną marką. Dotychczas meble łazienkowe były sprzedawane w formie B2B dla innych wiodących producentów z Europy.

Realizacja projektu była podzielona na etapy. Początkowo w oparciu o wyniki z audytu wzorniczego i wdrożeniu jego rekomendacji,  zaprojektowano i wdrożeno nowe produkty, w oparciu o nowe technologie produkcji oraz przygotowano nowe narzędzia marketingowych do ich promowania. Również zostały zakupione maszyny, które umożliwiły osiągnąć lepszą jakość i efektywność wykonywanych produktów. Nowy park maszynowy pozwolił na uruchomienie produkcji nowych serii kolekcji mebli łazienkowych. Te wszystkie działania sprawiły, że marka KROFAM stała się  coraz bardziej rozpoznawalna.

  • Beneficjent

  • Krośnieńskie Fabryki Mebli KROFAM Sp. z o.o

  • Miejsce realizacji projektu

    Krosno, podkarpackie

  • Siedziba beneficjenta

    Krosno

  • Wartość projektu

    5 229 000 PLN

  • Wartość dofinansowania

    2 999 820 PLN


Miejsce realizacji projektu

Pomoc