Opis

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia:
Godzina:
-
Gdzie:
Online
Tematy
  • Webinaria EEN
  • Enterprise Europe Network
Rejestracja na wydarzenie została zakończona

Spis treści

Zapraszamy do udziału w webinarium "Procedura reklamacyjna i procedury zwrotów", które jest dedykowane przedsiębiorcom oraz osobom odpowiedzialnym za sprzedaż i obsługę klienta w firmie.

Uczestnicy webinarium poznają kluczowe różnice między odpowiedzialnością wobec konsumentów, quasi-konsumentów i przedsiębiorców w kontekście B2B i B2C. Podczas spotkania omówione zostaną zasady rękojmi jako surowego reżimu odpowiedzialności niezależnego od winy oraz specyfika rękojmi konsumenckiej dotyczącej niezgodności towaru z umową. Ekspert wyjaśni również różnice między rękojmią a gwarancją, prezentując praktyczne aspekty odpowiedzialności podmiotów innych niż sprzedawca.

Webinarium dostarczy praktycznych narzędzi do budowania sprawnie działającej procedury reklamacyjnej w firmie oraz efektywnego radzenia sobie z roszczeniami klientów.

Webinarium jest realizowane w ramach projektu Centrum Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Udział w wydarzeniach jest bezpłatny. Zapisz się, aby otrzymać powiadomienie. 

Zobacz pozostałe nasze webinaria tutaj!

Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia:
Godzina:
-
Gdzie:
Online
Tematy
  • Webinaria EEN
  • Enterprise Europe Network
Rejestracja na wydarzenie została zakończona

Spis treści

Pomoc